sâmbătă, 10 decembrie 2016

Noutăți în ianuarie 2017 la Minimax

Minimax vă așteaptă în ianuarie cu episoade noi din serialele voastre favorite și cu un serial nou. Diminețile sunt dedicate filmelor în această lună. 


Bob Constructorul: EPISOADE NOI
din 20 ianuarie, de la 06:30

Bob Constructorul te aşteaptă cu noi aventuri! Eroul nostru priceput la toate este acelaşi constructor inimos care a fost mereu: dacă ai nevoie de el, Bob sare în ajutor. Construieşte, sapă, restaurează, repară. Cum le face? Urmăreşte-ne şi vei afla!



Noile aventuri ale lui Peter PanSERIAL NOU
din 16 ianuarie, de la 18:55

Serialul nostru cel mai nou urmăreşte aventurile lui Peter Pan, ale celei mai bune prietene, Tinkerbell, Wendy şi fraţii săi, John şi Michael, însoţiţi de căţelul lor, Newfy, în Ţara de Nicăieri şi dincolo.


Eu şi cei 7 piticiEPISOADE NOI
din 15 ianuarie, de la 11:00

Cine a dormit în pătuţul meu? Cine a mâncat din farfuria mea? Cine a băut din paharul meu? Toată lumea cunoaşte povestea din care provin aceste citate... Dar ce se întâmplă când într-o bună zi descoperi că tu însăţi eşti Albă ca Zăpada şi brusc trebuie să-ţi împărtăşeşti casa cu șapte pitici? Ei, să începem... a fost odată ca niciodată... Restul vei afla pe micile ecrane, urmăreşte-ne!

Zilnic este sărbătoare!SPECIAL
Filmele voastre preferate de la ora 08:00

LUNI Filme cu Thomas
MARȚI Filme cu Holly Hobbie
MIERCURI Filme cu Pompierul Sam
JOI Filme cu Micul Meu Ponei
VINERI Filme cu animale
WEEKEND Filme cu Barbie

Pentru programul și datele exacte ale premierelor, accesați pagina Program TV.

Sursa: AMC Networks International

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu