luni, 10 octombrie 2016

Brandul „Să-nceapă aventura” al Cartoon Network a devenit o licenţă de succes în EMEA

Cartoon Network prezintă succesul extraordinar al serialului „Să-nceapă aventura” în EMEA.


Londra, 10 octombrie 2016 – Cartoon Network EMEA se îndreaptă către Brand Lincensing Europe 2016 (BLE), cu un portofoliu divers, plin de mărci noi care traseză tendinţe în licenţe care să fie originale, amuzante și imprevizibile. Una dintre cele mai importante mărci este „Să-nceapă Aventura”, care continuă să înregistreze o creștere semnificativă în regiunea EMEA.

Un calendar recent al activităţii „Să-nceapă aventura”, care cuprinde noi lansări de produse, inițiative de retail, proiecte digitale, social media şi marketing, este combinat cu potenţialul serialului de a atrage audiențe record, cu peste 38 de milioane de fani care urmăresc serialul în mod regulat, în zona EMEA.  Ca o dovadă a succesului său, „Să-nceapă aventura” a luat anul acesta două premii în cadrul UK Lincensing Awards 2016. 

Johanne Broadfield, VP, Cartoon Network Enterprises EMEA explică: „Timp de cinci ani, <<Să-nceapă aventura>> a plecat într-o călătorie extraordinară și magică, de la un serial necunoscut, la un hit cult, care a devenit acum o propunere pentru mass-market. Numărul partenerilor care susţin franciza este imens şi acest lucru demonstreaza cu adevărat modul în care serialul a devenit un punct de atracţie către un public din ce în ce mai larg, de la băieţi, fete, adolescenţi şi adulţi, toată lumea îl îndrăgeşte”.

Programul de licențiere „Să-nceapă Aventura” EMEA deţine acum mai bine 100 de licențe și continuă să se dezvolte în parteneriat cu o listă lungă de parteneri de calitate. În ianuarie 2017, prezenţa brandului „Să-nceapă aventura” se va extinde în magazinele de jucării, printr-un parteneriat global cu LEGO. După o campanie de success pe platforma de idei a fanilor LEGO, setul de construcţii a asigurat 10.000 de voturi necesare pentru realizarea jocului și va cuprinde opt personaje cunoscute, inclusiv Finn, Jake si Printesa Gumiţă. La rândul său, Cartoon Network a parafat o înţelegere cu Warner Bros Interactive Entertainment, companie soră, introducând „Să-nceapă aventura” în dimensiunea jocurilor video LEGO.

Îmbrăcămintea se află în centrul programului de licențiere „Să-nceapă aventura”. Cele mai recente lanţuri de producători de haine care au recunoscut puterea brandului „Să-nceapă aventura” includ retailerul Zara care a lansat o colecție globală de tricouri pentru băieți cu vârste cuprinse între 4-14 ani. Retailerul spaniol Desigual a lansat prima sa colectie la nivel global în martie 2016, iar acum, ca urmare a succesului înregistrat, se pregăteşte să lanseze a doua colecţie pentru fete cu vârsta cuprinsă între 4-14 ani. În plus, retaileri din EMEA care au susţinut această marcă și continuă să ofere îmbrăcăminte „Să-nceapă aventura” sunt Next, Primark şi HMV din Marea Britanie şi C&A în Germania. În Spania, El Corte Inglés va introduce game de modă de sezon.


Tricouri „Să-nceapă aventura”

Cartoon Network îşi extinde parteneriatul pentru Marea Britanie cu faimoasa marcă de încălțăminte Dr. Martens. Nu numai că această colaborare a fost una dintre cele mai de succes pentru Dr. Marten, dar a fost recent distinsă cu premiul de „Cel mai bun produs de încălţăminte pentru adulţi” la UK Licensing Awards 2016. O a patra colecție toamnă/iarnă va fi lansată anul acesta, îmreună cu o linie de tricouri si un rucsac cu toate personajele „Să-nceapă aventura”.

Ghete Dr. Martens

Alti parteneri de modă care se bucură de succes alături de „Să-nceapă aventura” în zona EMEA sunt TVOE (Rusia), Springfield și Zippy (Spania și Portugalia), Original Marines (Italia) LPP, House, Cropp, Sinsay, Reserved Kids, Smyk și magazinul online Mr Gugu (Europa Centrală și de Est) și DeFacto (Turcia).

Printul s-a dovedit a fi, de asemenea, o categorie extrem de populară pentru „Să-nceapă aventura” și, numai în Marea Britanie, 55 de titluri au fost lansate până în prezent, urmând să apară şi mai multe în 2017. Titan Publishing are în continuare succes cu colecții de benzi desenate și romane grafice, și este în plină extindere a gamei sale, urmând să introducă noi formate.

Mai mult decât atât, un parteneriat fără precedent cu McDonald’s a crescut în mod semnificativ prezenţa „Să-nceapă aventura” în Marea Britanie la începutul acestui an. Datorită popularităţii brandului, campania a promovat 32 de personaje diferite și a durat timp de opt săptămâni, dublu faţă durata obişnuită. Campania va fi replicată anul viitor în mai multe ţări europene.

Pe lângă toate acestea, Cartoon Network continuă să construiască prezența „Să-nceapă aventura” pe platforme multi-media. Cu puţin timp în urmă, a fost lansat jocul mobil de realitate virtuală “Să-nceapă aventura” pentru Marea Britanie şi ţările nordice. Intitulat „I See Ooo”, această iniţiativă marchează prima experiență de realitate virtuală în care fanii primesc un set de ochelari special concepuţi pentru joc.

„I See Ooo”, aduce numărul de aplicații „Să-nceapă aventura” la un total de 12 până în prezent, inclusiv „Să-nceapă Aventura Card Wars”, care a ajuns la peste 1.1 milioane de descărcări în zona EMEA și continuă să atingă cifre foarte mari. Pe site-ul oficial al Cartoon Network, 36 de jocuri online „Să-nceapă aventura” sunt disponibile, numărând până la 93 de milioane de runde jucate în EMEA anul trecut. Alte cinci aplicații și jocuri mobile sunt în curs de pregătire pentru 2017.

În cele din urmă, în categoria parcurilor tematice, „Să-nceapă aventura” are acum o prezență puternică în zona dedicată Cartoon Network, la IMG Worlds of Adventure, în Dubai. Pe lângă experienţa călătoriei cu Finn şi Jake în Tărâmul Ooo, vizitatorii au la dispoziţie o gamă largă de produse tematice. Mai mult, Cartoon Network a încheiat un parteneriat recent cu Simworx, unul dintre liderii mondiali în furnizarea și fabricarea de efecte 4D, pentru a produce atracţii captivante, bazate pe spectacolele preferate ale fanilor „Să-nceapă aventura”.

Sursa: Turner

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu